نشست صمیمانه استاد ابراهیم صنوبر پدر صلح ایران با پیتر نیکیتنکو رایزن فرهنگی سفارت روسیه

نشست صمیمانه استاد ابراهیم صنوبر  پدر صلح ایران با پیتر نیکیتنکو رایزن فرهنگی سفارت روسیه

در این نشست ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح در خصوص فعالیت های بشر دوستانه و نوع دوستانه موسسه سفیران صلح توضیحاتی دادند. همچنین در خصوص ساخت دهکده ها و شهر های صلح در ایران و سایر نقاط جهان توضیحاتی داده شد.

ابراهیم صنوبر در خصوص اهمیت تاسیس مناطق دائم و پایدار صلح جهانی که لازمه آن ساخت دهکده های صلح جهانی است مواردی را عنوان داشتند

دهکده صلح یک مجموعه ايده آل برای تمامی انسا ها، ادیان، اقشار، مذاهب، نژادها و شهر عشاق و دوستداران صلح و‌دوستی و حیوانات است.

دهکده صلح آرمان شهری است که همیشه در رویای جهان و افراد مختلف جوامع بوده است. افرادیکه که دغدغه شان رسیدن به دنیایی بهتر است. دنیایی بدون هرگونه جنگ و جرم و جنایت،دنیایی پر از دوستی و مهر و وفا،دنیایی پر از صلح، امنیت و آرامش که جرم و جنایت در آن از عجایب است.

پیروان مذاهب مختلف در این دهکده به راحتی و در کنار هم زندگی و عبور و مرور می کنند و می توانند با هم ارتباط داشته باشند.

چون مبنای دهکده صلح بر مبنای دوستی و صلح و امنیت است در این شهر عناد،دشمنی،حسادت و رفتارهای خلاف شان انسانیت معنایی ندارد و همه با هم مهربان هستند و هیچ حسادتی نسبت به یکدیگر ندارند و از سازه ها و اماکن دهکده به خوبی نگهداری می شود.

هدف از ساخت دهکده صلح می تواند این باشد که این دهکده به عنوان یک نماد، مرکز توریستی و گردشگری به مانند مراکز توریستی جهان محسوب می شوند و سالانه افراد بسیاری برای بازدید به این مراکز مراجعه می کنند، دانست.

موسسه بین المللی سفیران صلح بر این باور است که دهکده صلح بهترین مکان ممکن برای ترویج پیام وحدت و صلح و همچنین تشکیل و توسعه مناطق دائم و پایدار صلح جهانی است پس سعی شده است با طراحی منحصر به فرد و خاص پیام صلح و دوستی و داشتن جهانی زیبا  را با ساختن این شهر، به گوش جهانیان برساند.

 پیتر نیکیتنکو از فعالیت های بشر دوستانه موسسه بین المللی سفیران صلح ابراز خرسندی نمودند و در خصوص ساخت دهکده صلح در روسیه قول مساعد همکاری بین موسسه بین المللی سفیران صلح و کشور روسیه و تبادلات فرهنگی دادند.

در پایان ابراهیم صنوبر لوح یادبودی از طرف موسسه بین المللی سفیران صلح به رایزن فرهنگی روسیه جناب آقای پیتر نیکیتنکو تقدیم نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *